EU:n yleinen tietosuoja-asetus (2016/679)
Henkilötietolaki (1999/523) 10§ ja 24§
Päivitetty 26.4.2018
1. Rekisterinpitäjä
Espoon Teollisuuspalvelu Oy, (Y 2388156-8)
Rajapaalunportti 1, 02970 Espoo, p. 0504411815
www.etpoy.fi, info@etpoy.fi
2. Yhteyshenkilö rekisteriä koskevissa asioissa
Sanna Linnakoski, Simeri Oy, Riihikuja 3, 01720 Vantaa
sanna.linnakoski@simeri.fi
3. Rekisterin nimi
Asiakas- ja markkinointirekisteri
4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus ja oikeusperuste
Henkilötietoja käsitellään asiakkuuden ja muuhun asialliseen yhteyteen liittyvän suhteen hoitamiseen, palveluiden tuottamiseen, liiketoiminnan kehittämiseen ja suunnittelemiseen sekä markkinointiin, mielipide- ja markkinatutkimuksiin ja asiakasviestintään, joita voidaan toteuttaa myös sähköisesti ja kohdennettuna.
Henkilötietoja käsitellään perustuen rekisteröidyn antamaan suostumukseen tai potentiaaliseen toimeksiantoon.
5. Rekisterin tietosisältö
Rekisteriin kirjataan asiakkaan yhteyshenkilön nimi ja yhteystiedot. Lisäksi kertyy tietoa asiakkaan tilaamista tuotteista ja palveluista sekä niiden toimittamisesta ja laskuttamisesta.
6. Säännönmukaiset tietolähteet
Tietoja saadaan rekisteröidyltä itseltään ja liiketoiminnasta.
7. Tietojen säännönmukaiset luovutukset
Ei säännönmukaista tietojen luovutusta. Lakisääteisissä tapauksissa voidaan tietoja luovuttaa viranomaisille.
8. Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
Tietoja ei siirretä EU:n ja ETA:n ulkopuolelle.
9. Rekisterin suojauksen periaatteet
Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Jokainen rekisterin tietoja käsittelevä on saanut perehdytyksen Simerin tietosuojaperiaatteisiin. Asiakkaiden henkilötietoja sisältävä paperiaineisto säilytetään toimitiloissa, joihin pääsy on asiattomilta estetty.
Tietoverkko ja laitteisto, jolla sähköinen aineisto sijaitsee, on suojattu palomuurein, salasanoin sekä muilla yleisesti hyväksytyillä teknisillä keinoilla. Käyttöoikeudet on rajoitettu tehtäväkuvien mukaisesti.
10. Henkilötietojen säilytysaika
Rekisteriin kerättyjä tietoja säilytetään ainoastaan niin kauan ja siinä laajuudessa kuin asiakassuhteen ja markkinointitarkoitusten kannalta on tarpeellista. Rekisterin tietojen oikeusperustetta ja käsittelyn tarvetta arvioidaan vähintään viiden (5) vuoden välein.
Simerin johto arvioi tietojen säilyttämisen tarpeellisuutta säännöllisten käytännesääntöjensä mukaisesti. Lisäksi rekisterinpitäjä toteuttaa kaikki kohtuulliset toimenpiteet sen varmistamiseksi, että – käsittelyn tarkoituksiin nähden – epätarkat, virheelliset tai vanhentuneet henkilötiedot poistetaan tai oikaistaan viipymättä.
11. Rekisteröidyn oikeudet
Pyynnöt rekisteröidyn oikeuksien toteuttamiseksi osoitetaan tässä selosteessa mainitulle yhteyshenkilölle.
Rekisteröidyllä on oikeus saada kopio rekisterissä olevista tiedoistaan ja oikeus ilman aiheetonta viivästystä saada virheelliset ja puutteelliset tiedot korjattua.
12. Lisätietoja
Rekisteröidyn halutessa lisätietoa henkilötietojensa käsittelystä, hän voi olla yhteydessä kohdassa 2 mainittuun yhteyshenkilöön.